Od początku…

Jest piękna środa, końcówka czerwca, początek wakacji… Siedzę przy stoliku z laptopem i przeglądam te nieszczęsne internety. Nic tam nie ma, ale brnę dalej w to bagno – marnuję czas na robieniu niczego… Więc czas najwyższy, by to zmienić, sprawić, bym miał po co tu wchodzić i czego szukać, ba, nawet zostawić kawałek siebie!


No cóż, nigdy tego nie robiłem, nigdy nie pisałem bloga. Ale ryzykuję, żebym nie mógł w przyszłości powiedzieć, że nie spróbowałem. Krótki wpis na początek ma mniej więcej zobrazować jak to będzie wyglądać 🙂 Mianowicie, na chwilę obecną nie będzie żadnej regularności z dwóch prostych przyczyn: nie zawsze mogę mieć czas, by napisać post w danym dniu, a po drugie nie będę czuł presji, a więc posty dzięki temu powinny być “bardziejsze” 😉 O czym będzie blog? Nie wiem; o wszystkim i o niczym. Pewnie będę opisywał trochę mojego życia, trochę z życia muzyki, może jakieś (lepsze lub gorsze) porady, recenzje i tego typu pierdoły… Kilka słów o mnie znajdziecie w zakładce o mnie.

Leave a Reply

